Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1565
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРозумійко, О. В.-
dc.date.accessioned2024-12-03T11:12:12Z-
dc.date.available2024-12-03T11:12:12Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationРозумійко, О. В. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / О. В. Розумійко ; наук. керівник доц., д-р екон. наук Л. В. Боровік. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. – 69 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1565-
dc.description.abstractВ роботі розглянуто теоретичні аспекти маркетингу та маркетингової діяльності підприємства; проведено оцінку маркетингової діяльності торговельного підприємства ФОП Гайдаєнко І. С.; визначено шляхи удосконалення маркетингової діяльності торговельного підприємства ФОП Гайдаєнко І. С.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectМаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectмаркетингові концепціїuk_UA
dc.subjectанкетуванняuk_UA
dc.subjectторгівельне підприємствоuk_UA
dc.titleУдосконалення маркетингової діяльності підприємстваuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 051 Економіка



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.