Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1565
Title: Удосконалення маркетингової діяльності підприємства
Authors: Розумійко, О. В.
Keywords: Маркетинг
маркетингова діяльність
маркетингові концепції
анкетування
торгівельне підприємство
Issue Date: 2024
Publisher: ХНТУ
Citation: Розумійко, О. В. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / О. В. Розумійко ; наук. керівник доц., д-р екон. наук Л. В. Боровік. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. – 69 с.
Abstract: В роботі розглянуто теоретичні аспекти маркетингу та маркетингової діяльності підприємства; проведено оцінку маркетингової діяльності торговельного підприємства ФОП Гайдаєнко І. С.; визначено шляхи удосконалення маркетингової діяльності торговельного підприємства ФОП Гайдаєнко І. С.
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1565
Appears in Collections:Спеціальність 051 Економіка



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.