Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/395
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКлименко, В. Е.-
dc.contributor.authorKlymenko, V. E.-
dc.date.accessioned2021-02-22T19:44:08Z-
dc.date.available2021-02-22T19:44:08Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКлименко, В. Е. Розробка маркетингової стратегії сільськогосподарського підприємства у напряму розвитку експортної діяльності (на матеріалах ТОВ «СіНа») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / В. Е. Клименко ; науковий керівник к.е.н., доц. Т. В. Якимчук. – Херсон : ХНТУ, 2020. - 103 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/395-
dc.description.abstractРозвиток підприємств всіх галузей в Україні неможливий без впровадження інноваційної політики. В умовах ринкових необхідно активно розвивати науку і техніку, здійснювати модернізацію та диверсифікацію виробництва, які забезпечать конкурентоспроможність продукції на вітчизняному та світовому ринках. Для стійкого розвитку будівельних підприємств особливу увагу слід приділити оновленню технічного потенціалу та формуванню інноваційного потенціалу підприємств. Будівельна галузь України, яка є достатньо специфічною галуззю, потребує особливої уваги з боку держави. The development of enterprises of all industries in Ukraine is impossible without the introduction of innovation policy. In market conditions it is necessary to actively develop science and technology, to modernize and diversify production, which will ensure the competitiveness of products in domestic and world markets. For the sustainable development of construction companies, special attention should be paid to updating the technical potential and the formation of innovative potential of enterprises. The construction industry of Ukraine, which is a rather specific industry, needs special attention from the state.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectстратегія управлінняuk_UA
dc.subjectінноваційна стратегіяuk_UA
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьuk_UA
dc.subjectзовнішній ринокuk_UA
dc.subjectзарубіжні технологіїuk_UA
dc.subjectміжнародний будівельний ринокuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.subjectexportuk_UA
dc.subjectforeign economic activityuk_UA
dc.subjectforeign marketuk_UA
dc.subjectagricultural enterpriseuk_UA
dc.titleРозробка маркетингової стратегії сільськогосподарського підприємства у напряму розвитку експортної діяльності (на матеріалах ТОВ «СіНа»)uk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of the marketing strategy of the agricultural enterprise in the direction of the development of export activity (on the materials of LLC «SiNa»)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 073 Менеджмент

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Клименко В.Е.pdf545.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.