Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/408
Title: Обґрунтування конкурентної стратегії зовнішньоекономічної діяльності суб’єкта агробізнесу (на матеріалах ПАТ «Агрохолдинг Авангард» Філія «Чорнобаївське»)
Other Titles: Substantiation of the competitive strategy of foreign economic activity of the agribusiness entity (on the materials of PJSC «Agroholding Avanhard» «Chornobaivske» Branch)
Authors: Кнуров, В. О.
Knurov, V. O.
Keywords: стратегія
управління
конкурентна стратегія
зовнішньоекономічна діяльність
зовнішні ринки
матричний аналіз
світовий агарний ринок
агрохолдинг
виробництво яєчної продукції
strategy
management
competitive strategy
foreign economic activity
foreign markets
matrix analysis, world agar market
agroholding
egg production
Issue Date: 2020
Publisher: ХНТУ
Citation: Кнуров, В. О. Обґрунтування конкурентної стратегії зовнішньоекономічної діяльності суб’єкта агробізнесу (на матеріалах ПАТ «Агрохолдинг Авангард» Філія «Чорнобаївське») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / В. О. Кнуров ; науковий керівник д.е.н., проф. В. М. Фомішина. – Херсон : ХНТУ, 2020.– 105 с.
Abstract: Участь вітчизняних підприємств у зовнішньоекономічній діяльності нерозривно пов’язана з оцінкою власного рівня конкурентоспроможності, що виступає індикатором позиції підприємства на міжнародному ринку, дає змогу виявити сильні та слабкі сторони виробника та розробити стратегію розвитку на перспективу. На сучасному етапі розвитку птахівничих підприємств питання їх стратегічного розвитку набувають особливої актуальності. Стратегічне бачення виступає необхідною умовою успіху, що спрямовує зусилля для ефективної діяльності підприємств та орієнтації підприємства на споживача при чіткому процесі формування і вибору оптимальної стратегії. Тому вирішальною є проблема визначення стратегії підприємства за допомогою методів стратегічного аналізу. The participation of domestic enterprises in foreign economic activity is inextricably linked with the assessment of their own level of competitiveness, which is an indicator of the company's position in the international market, allows to identify strengths and weaknesses of the manufacturer and develop a development strategy for the future. At the present stage of development of poultry enterprises, the issues of their strategic development become especially relevant. Strategic vision is a necessary condition for success, which directs efforts for the effective operation of enterprises and the orientation of the enterprise to the consumer with a clear process of formation and selection of the optimal strategy. Therefore, the decisive problem is to determine the strategy of the enterprise using the methods of strategic analysis.
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/408
Appears in Collections:Спеціальність 073 Менеджмент



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.