Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/694
Title: Дослідження товарного асортименту підприємства споживчого ринку
Authors: Дядюра, В. С.
Keywords: товарний асортимент
структура
споживчий ринок
підприємство
коефіцієнтний аналіз
SWOT-аналіз
асортиментна оптимізація
Issue Date: 2021
Publisher: ХНТУ
Citation: Дядюра, В. С. Дослідження товарного асортименту підприємства споживчого ринку : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / В. С. Дядюра ; наук керівник доц., к.е.н. Шукліна В. В. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 105с
Abstract: В результаті виконання кваліфікаційної роботи бакалавра було розроблено напрями удосконалення товарного асортименту підприємства споживчого ринку. Проведено аналіз показників результативності і структурної активності товарного асортименту. За основний показник який необхідно визначати обрано рівень раціональності товарного асортименту який є відображенням комплексу властивостей, необхідних для розробки удосконалення. Запропоновано напрями удосконалення товарного асортименту підприємства за співставленням можливостей і загроз управлінського впливу. Розроблено конкурентний статус, який показує ймовірність формування асортиментної конкурентної переваги підприємства на ринку
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/694
Appears in Collections:Спеціальність 073 Менеджмент



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.