Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-6 of 6 (Search time: 0.001 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2021Теоретичний маркетингСофієнко, А. В.; Софиенко, А. В.; Sofiienko, A. V.; Шукліна, В. В.; Шуклина, В. В.; Shuklina, V.V.; Набока, Р. М.; Набока, Р. Н.; Naboka, R. M.
2019Теоретичні підходи до розуміння сутності ситуаційного управління підприємством в умовах інформатизації економікдоШукліна, В. В.; Шуклина, В. В.; Shuklina, V. V.
2018Методологічні основи формування інформаційної системи в контексті ситуаційного управління підприємствомШукліна, В. В.; Шуклина, В. В.; Shuklina, V. V.
2021Розвиток «soft skills» студента як чинник працевлаштування майбутнього маркетологаШукліна, В. В.; Шуклина, В. В.; Shuklina, V. V.; Маслов, Д. Т.; Маслов, Д. Т.; Maslov, D. T.
2021Популярність професії маркетолога на сучасному ринку праціШукліна, В. В.; Шуклина, В. В.; Shuklina, V. V.; Бобошко, А. Т.; Бобошко, А. Т.; Boboshko, A.T.
2021Дослідження ризиків на міжнародному ринку туристичних послуг, спричинених пандемією та планування заходів виходу з кризи за рахунок підвищення рівня професійної мотивації праці персоналуВоскресенська, О. Є.; Воскреенская, Е. Е.; Voskresenska, О. Ye.; Глинська, А. Є.; Глинская, А. Е.; Hlynska, A. Ye.; Шукліна, В. В.; Шуклина, В. В.; Shuklina, V. V.