Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/799
Title: Управління ціновою політикою та конкурентоспроможністю підприємства на міжнародному ринку (на прикладі Приватного сільськогосподарського підприємства «БАТЬКІВЩИНА»)
Other Titles: Management of pricing policy and competitiveness of the enterprise in the international market (on the example of the Private agricultural enterprise «BATKIVSHCHYNA»)
Authors: Шмагель, Д. В.
Shmahel, Diana
Keywords: управління
ціна
цінова політика
ціноутворення
зовнішньоекономічна діяльність
міжнародний ринок
аграрне підприємство
фармакологічний ринок зернових і олійних культур
хеджування
management
price
pricing policy
pricing
foreign economic activity
international market
agricultural enterprise
pharmacological market of grain and oilseeds
hedging
Issue Date: 2021
Publisher: ХНТУ
Citation: Шмагель Д. В. Управління ціновою політикою та конкурентоспроможністю підприємства на міжнародному ринку (на прикладі Приватного сільськогосподарського підприємства «БАТЬКІВЩИНА») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавра» / Д. В. Шмагель ; науковий керівник д.е.н.,проф. В. М. Фомішина. – Херсон : ХНТУ, 2021. - 101 с.
Abstract: Українська мова Проблема розвитку механізмів ціноутворення завжди була, є і залишається актуальною, оскільки ціна як один зі способів досягнення цілей підприємства і ціннісних пріоритетів споживачів визначає обсяг збуту, є параметром оцінки конкурентоспроможності товарів. В умовах ринкової економіки проблема ціноутворення на продукцію підприємств загострюється унаслідок нестабільності, мінливості ринкової кон’юнктури, динамічності зовнішнього середовища, загострення конкурентної боротьби. Звідси випливає важливість дослідження як загальних теоретичних аспектів системи цін, так і проблем практичного ціноутворення. Англійська мова The problem of developing pricing mechanisms has always been, is and remains relevant, because the price as one of the ways to achieve the goals of the enterprise and the value priorities of consumers determines sales, is a parameter for assessing the competitiveness of goods. In a market economy, the problem of pricing products of enterprises is exacerbated by instability, variability of market conditions, the dynamics of the external environment, the intensification of competition. Hence the importance of studying both the general theoretical aspects of the pricing system and the problems of practical pricing.
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/799
Appears in Collections:Спеціальність 073 Менеджмент



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.