Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/920
Title: Розроблення стратегії управління туристичним підприємством в умовах світової пандемічної кризи (на прикладі ФОП «Калмикова Тетяна Олександрівна»)
Other Titles: Development of the strategy for tourism enterprise management in a global pandemic crisis (the case of PE «Kalmykova Tetiana Oleksandrivna»)
Authors: Кора, В. М.
Kora, Valeriia
Keywords: стратегія
управління
туризм
зовнішні ринки
пандемія
туристичне підприємство
цифровізація
управління загрозами туристичної діяльності
strategy
management
tourism
foreign markets
pandemic
tourist enterprise
digitalization
threat management of tourist activity
Issue Date: 2021
Publisher: ХНТУ
Citation: Кора, В. М. Розроблення стратегії управління туристичним підприємством в умовах світової пандемічної кризи (на прикладі ФОП «Калмикова Тетяна Олександрівна») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / В. М. Кора ; науковий керівник д.е.н., проф. В. М. Фомішина. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 109 с.
Abstract: Українська мова Ефективна робота туристичних підприємств визначається правильним вибором стратегічних орієнтирів, що дають змогу найкращим чином реалізувати потенціал підприємства. У складних ринкових умовах для покращення економічної ситуації в країні існує необхідність підвищення ефективності діяльності підприємств. Для цього необхідно знаходити дієві методи, механізми, напрями підвищення доходності підприємств. Це можливо, коли підприємства правильно оцінюють ринкову ситуацію, швидко реагують на зміни внутрішнього середовища та пристосовуються до змін у зовнішньому оточенні. Англійська мова The effective work of tourism enterprises is determined by the correct choice of strategic guidelines that allow the best way to realize the potential of the enterprise. In difficult market conditions to improve the economic situation in the country there is a need to increase the efficiency of enterprises. To do this, you need to find effective methods, mechanisms, ways to increase the profitability of enterprises. This is possible when companies correctly assess the market situation, respond quickly to changes in the internal environment and adapt to changes in the external environment.
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/920
Appears in Collections:Спеціальність 073 Менеджмент освітньо-професійної програми «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності»



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.