Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/945
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯник, Я. О.-
dc.date.accessioned2022-01-27T10:49:38Z-
dc.date.available2022-01-27T10:49:38Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЯник, Я. О. Удосконалення системи обслуговування клієнтів на підприємстві в умовах формування його інноваційного середовища (на матеріалах ТОВ «Рейкарц Хотел Менеджмент») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / Я. О. Яник ; наук. керівник доц., к. е. н. Глинська А. Є. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 92 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/945-
dc.description.abstractРобота присвячена дослідженню теоретичних положень та розробці методичних рекомендацій щодо функціонування системи обслуговування клієнтів на підприємстві в умовах формування його інноваційних змін. В роботі увага приділяється сутності дифузної моделі функціонування готельної мережі та можливість її інтеграції у діяльність готельної індустрії за рахунок механізмів першокласного сервісу. Проаналізовано основні показники діяльності готельного підприємства та визначено вплив на рівень конкурентоспроможності фінансового, кадрового та маркетингового розвитку. В третій частині розроблено заходи щодо формування механізму системи обслуговування клієнтів готельного підприємства в його інноваційній формації, визначено економічний ефект прибутку для забезпечення клієнтооборотності з урахуванням екологічної ініціативи.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectготельна мережаuk_UA
dc.subjectготельний продуктuk_UA
dc.subjectінтеграційні процеси підприємництваuk_UA
dc.subjectфранчайзингuk_UA
dc.subjectмеханізм першокласного сервісуuk_UA
dc.subjectконфіденційністьuk_UA
dc.titleУдосконалення системи обслуговування клієнтів на підприємстві в умовах формування його інноваційного середовища (на матеріалах ТОВ «Рейкарц Хотел Менеджмент»)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 073 Менеджмент



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.