Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/337
Title: Управління якістю послуг туристичного підприємства (на матеріалах ТОВ «АРТревел.кс»)
Authors: Яровий, Ю. І.
Keywords: якість функцій управління
якість обслуговування
управління якістю послуг
туристичне підприємство
комплексна оцінка
напрями підвищення
Issue Date: 2020
Publisher: ХНТУ
Citation: Яровий, Ю. І. Управління якістю послуг туристичного підприємства (на матеріалах ТОВ «АРТревел.кс») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / Ю. І. Яровий ; наук. керівник д.е.н., професор Ю. О. Джерелюк. – Херсон : ХНТУ, 2020. – 113 с.
Abstract: В результаті виконання кваліфікаційної роботи магістра було узагальнено теоретичні аспекти дослідження якості туристичних послуг; досліджено науково-теоретичне підґрунтя управління якістю послуг на туристичних підприємствах та проаналізовано методики оцінювання якості послуг на туристичному підприємстві; проведено оцінювання показників якості обслуговування та якості функцій управління на туристичних підприємствах; визначено комплексний показник якості обслуговування та загальну оцінку якості функцій управління на туристичних підприємствах; запропоновано пріоритетні напрями підвищення якості функцій управління та якості обслуговування на туристичному підприємстві
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/337
Appears in Collections:Спеціальність 073 Менеджмент



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.