Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 41 по 60 из 81
Дата выпуска | Название | Автор(ы) |
2021 | Еволюція персонажів у жанрі інді ігор | Жукова, М. І.; Zhukova, M. |
2021 | Засоби візуальної комунікації з гравцем у відеоіграх | Євтушенко, К. А.; Yevtushenko, K. A. |
2021 | Стилізація як засіб створення персонажів у гейм-дизайні | Демакіна, Т. А.; Demakina, T. |
2021 | Дизайн і художні засоби виразності футуристичної книги | Горохов, С. В.; Gorokhov, S. |
2021 | Засоби візуальної трансформації середовища | Гордиман, С. С.; Gordyman, S. S. |
2021 | Особливості становлення одягу з вельвету у світі моди | Волкомор, О. Б; Volkomor, O. B. |
2021 | Дизайн одягу та особливості його просування у Херсоні | Борисова, М. О.; Borysova, M. |
2021 | Дитячі малюнки як інспірація в дизайні костюма | Агаджанян, І. С.; Ahadzhanian, I. |
2021 | Особливості скандинавського стилю в інтер'єрах котеджів | Шарф, А. Ю.; Sharf, A. U. |
2020 | Роль реплік мистецтва в дизайні | Абілєва, К. С. |
2020 | Фірмовий стиль структурних підрозділів ЗВО в соціальних мережах як чинник формування іміджу | Бабіченко, О. С. |
2020 | Відображення епохи Середньовіччя в комп’ютерних іграх | Біщук, Є. М. |
2020 | Особливості проектування закладів загального харчування на відкритому просторі | Блінда, В. І. |
2020 | Сучасна книга як «предмет вільного задоволення» | Бойко, К. В. |
2020 | Особливості формування виставкового простору для експонування костюма | Будяк, В. С. |
2020 | Психоделічне мистецтво в мультиплікаційних фільмах | Волошин, Д. Р. |
2020 | Специфіка дизайну реклами парфумів | Горбаткова, К. О. |
2020 | Дизайн інтер’єру як відбиття світогляду людини (на прикладі хіпстерської субкультури) | Грицаєнко, Н. О. |
2020 | Інфографіка як інструмент дистанційного навчання | Гуснієв, Є. Р. |
2020 | Застосування еко-матеріалів у закладах харчування родинного відпочинку | Коваль, Т. В. |
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 41 по 60 из 81